16 AND PREGNANT

Datum: 2010-03-06 Klockslag: 15:52:40

16 and pregnant weekend break på MTV just nu, gissa om jag blev glad när jag såg det! :D Två avsnitt till, sedan börjar den nya serien Teen mom som jag måste se. :} Ingen nyhet att jag gillar sådana program va? Haha. :'D



Men en sak jag blev väldigt upprörd över var att en av de gravida tjejerna pratade om sina f.d vänner, som inte längre var vän med henne pga graviditeten. En av dem fick inte ens träffa henne för sin mamma. Hur urbota dumt är inte det? Ursäkta språket, men vilken jävla idiot till kärring. Tror hon att graviditeter smittar eller? Usa är så jävla löjligt när det kommer till sex och allt som hör där till. Varför? Det är världens mest naturliga sak liksom. Jag menar såklart inte att jag tycker tonåringar ska bli gravida hit och dit, och att man är redo att få barn i den åldern. Vissa är det, men de flesta är inte det. Irriterar mig ändå på människor som bestämt sig för att unga föräldrar är dåliga föräldrar. Bullshit, säger jag bara.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback