15 mars

Datum: 2010-03-15 Klockslag: 15:51:17

Fan vad bra jag känner mig idag! Haha :'D (Och ändå har jag inte ens varit på Body Pumpen än, kommer känna mig helt awesome ikväll!)
Som sagt så gjorde ju jag och Elina läxan, sedan har jag nyss varit och hängt tvätt i torkrummet och lagt i en tredje maskin, och snart ska jag ställa mig och laga mat. Spaghetti och quornfärssås blir det, är hemskt sugen på det! :D Har nyss målat naglarna också, fransk manikyr som alltid. Den här gången var det Depend's, annars brukar jag snåla och köpa H&M's egna, men inte denna gången. Och vilken skillnad! Mycket tunnare och lättare att ha och göra med, och det torkade dessutom mycket snabbare. Bra att jag la till dom där extra kronorna, haha! ;}

Sitter och pratar sommar & stundent med Elina, fyfan vad jag längtar. Så har vi bestämt att vi ska styra upp en grillkväll för MP07 efter påsklovet också, vad säger ni om det?! :'D Solen, luften.. allt får mig att känna vår- och sommarkänslor nu. Det bara spritter i kroppen på mig, och nu är det inte ens 90 dagar kvar..

För en stund sedan hände något sensationellt också - jag, den otroligt skollessa människan, tänkte tanken på att tala med mina lärare och kanske be om extrauppgifter för att få bättre betyg.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback