100 jävla dagar

Datum: 2010-03-03 Klockslag: 15:21:06

100 dagar kvar till studenten. 100 dagar kvar tills jag lämnar skolan för att jobba. 100 dagar sedan den förra studentfesten. 100 dagar sedan kvällen som (troligast) fick mig och Micke att bli tillsammans.

Jag vet inte om jag tycker att 100 dagar känns mycket eller lite? När jag tänker på att få stå där i min studentmössa och vara sådär löjligt lycklig så känns det mycket, men när jag tänker på det där berget med plugg jag har kvar så känns det lite.

Jag är väldigt taggad inför kvällen! Kommer bli en awesome kväll med en helt awesome klass! ♥ (Tänk att jag en gång typ.. hatade vår klass? Haha, sjukt. Ni äger! :*) Dessutom längtar jag otroligt mycket efter att få dansa ikväll! Vi har varit helt flummiga och dansat oss igenom hela skoldagen redan. :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback