Vi fuskade iallafall inte!

Datum: 2010-06-08 Klockslag: 11:45:56

Fyllebrännboll en är nu över. BF fuskade så in i helvette, och jag stog och skrek tills min hjärna knappt hade något syre kvar. Jag var så jävla förbannad, haha! Det slutade med att hela MP07 satt och skrek "BF STÅR FÖR BULLFITTORNA!" som Kim sa, hahah. Fast det är faktiskt lite roligt att vara sådär jäkla förbannad, hah.
Men vi hade en trevlig kväll, men runt 22:30 gick jag och älsklingen hem och köpte lite gott & satt oss och myste framför SATC filmen. Hann dock inte se klart eftersom han skulle upp 05 imorse, så vi la oss runt 00. Senare kom Jossan, Mischa och André hit och sov. Mischa och André hade blivit utelåsta, och sov därför på mitt golv. Haha.

Nu har jag ganska nyligt vaknat och ätit lite frukost, ska snart ta en dusch och fräscha till mig. Sedan måste jag ägna någon timme av dagen åt att städa ihop här, ska ju faktiskt gå att ta hit folk och fika efter studenten..
Ikväll står grillning & hemköpsfest på schemat. Behöver jag säga att jag längtar efter att dansa?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback