Utvilad?

Datum: 2010-06-13 Klockslag: 13:03:30

Tror att jag behövde sömn, vaknade för bara en liten stund sedan. 
Sitter och funderar över om jag ska orka börja ta tag i alla flyttlådorna & titta igenom dem. Tänker nämligen rensa bort en hel jävla massa skit, för jag har tusen grejer för mycket. Kläder som inte används ska rensas bort & hamna på Röda korset. 

Började tänka lite.. Tiden i Kramfors har ju varit helt underbar, på alla sätt och vis (även om det varit värdelöst ibland också). Har verkligen trivts, särskilt sedan jag flyttade till Hemköpshuset. Då blev tillvaron underbar, med både Elina och Anders en våning upp. Men det jag vill komma fram till är att jag hade inga som helst förväntningar när jag flyttade till Kramfors, ingen aning om hur det skulle bli. Vill tänka likadant nu när det kommer bli en flytt till ett helt annat ställe till hösten, att det antagligen kommer bli jättebra tillslut. Att jag kommer trivas. Att det kommer bli ett ställe jag inte vill lämna. Men så tänker jag på avståndet till dem jag älskar.. Men det blir nog bra, jag har ju älsklingen med mig. Och förhoppsningsvis kommer Elina & Dea dit senare. Det blir nog bra, tror jag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback