Uppe med tuppen

Datum: 2010-06-18 Klockslag: 12:13:38

06:45 > Kliva upp & skjutsa mamma på jobbet, sedan somna om.
09:10 > Kliva upp & äta frukost.
10:00 > Tandläkarbesök.

Var egentligen tänkt att jag skulle åka till Sollefteå och gå på AF & hämta ut medicin idag, men jag orkade inte pga vädret & min trötthet. Har spöregnat(!) hela jävla morgonen, vad är det här för skitsommar? Blir så less. Och trött är jag eftersom det var så svårt att somna efter jag skjutsat mamma till jobbet, Chester stod och skrek vid dörren så jag fick kliva upp och släppa ut honom och Taimy skulle ligga i min säng och gnällde så fort jag inte klappade henne. Släppte ut katten & stängde in mig på rummet och somnade tillslut. Ska titta om hundarna vill gå ut i skitvädret för att kissa, sedan tror jag att jag tar en liten nap.

Är riktigt glad att jag inte hade planerat att åka på Stadsfesten i helgen, kan inte vara roligt i detta väder.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback