Tillbaka till sängliggandet

Datum: 2010-06-22 Klockslag: 19:35:49

Är vaken & uppe en snabbis för att få i mig lite mat, min första riktiga mat för dagen. Mitt huvud känns fortfarande som om det ska sprängas, och jag svettas som en gris. Puss på min feber! Nu längtar jag tills älsklingen kommer hem från sin inskolning på hemtjänsten så vi kan mysa! ♥

Ska lägga mig i sängen nu igen, som jag gjort 90% av dagens tid (förutom att jag legat i soffan ibland också, men). Har fortfarande bara bh & trosor på mig, ingen mening att klä på sig när man bara sover & svettas. Funderar på att äta lite glass med chokladsås innan jag somnar, jo så får det nog bli.

kommentarer
Postat av: ▲ p i n k n a t i o n . s e

Sv; Japp såg det också haha. Men varför ljuger man om en sån sak? :s

2010-06-22 @ 19:47:50
URL: http://pinknation.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback