Tack, Kramfors!

Datum: 2010-06-18 Klockslag: 20:54:46

Började tänka på vilka tre otroligt givande år jag har haft i Kramfors. Jag har fått lära känna så många, nya underbara människor som jag aldrig kommer att glömma. Jag har lärt mig att bo själv och bli självständig, och utvecklats väldigt, väldigt mycket som person. Jag tror inte att andra märker lika väl som jag själv hur mycket jag faktiskt har utvecklats, för det mesta handlar om mitt tänk. Hur jag kan ta saker, hur jag försöker se det positiva i saker och vad jag känner att jag som person klarar av att göra idag jämfört med för tre år sedan. Skillnaden är stor. Jag har vuxit upp.

Jag kommer för resten av mitt liv vara tacksam för att jag valde att gå i Kramfors. Det har gett mig så otroligt mycket. Det gav mig inte bara tre underbara år, utan det gav mig också min framtid. Utan media hade jag aldrig haft min underbara pojkvän, och min framtid hade sett helt annorlunda ut. Att flytta till Kramfors och börja på medieprogrammet är nog det bästa valet jag gjort i mitt liv hittills.

Vill tacka MP07 för att ni verkligen har berikat mitt liv. Och alla lärare, särskilt medialärarna. Jag har aldrig förr upplevt några lärare som brytt sig så mycket om mig som person, och inte bara som elev.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback