Songs that remind me of you

Datum: 2010-06-16 Klockslag: 23:50:52

Nu borde jag nog sova, ska upp vid 7 för att sedan cykla iväg på ytterligare ett möte/utbildning från 8-11 imorgon. När det är slut så ska jag stanna kvar på jobbet en stund för att få lite uppdatering om de boende osv inför nästa vecka. Sedan ska jag hämta ut medicin, ringa på lägenheter och fortsätta plocka ihop på rummet. Har fullt upp med andra ord, men ska ändå försöka få en liten lucka för att kunna gå och titta på Kevins fotbollsträning på kvällen. Åh, lillen har blivit så stor.. Nästa år börjar han förskolan.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback