Min sista lediga dag

Datum: 2010-06-20 Klockslag: 20:37:18

Imorgon är första dagen på mitt sommarschema, jobbar 7-12 & 16-20:30. På timmarna, eller då jag slutat ska jag åka till Erika och fira henne. Hjärtat fyller 19! Är iallafall ledig hela helgen, ska bli väldigt skönt. :} 

Nu har Micke kopplat in sin dator i min tv & gjort sig hemmastadd, och för tillfället spelar han NHL. Ska nog snart se på något film och mysa, (nu skryter han över hur bra han spelar, och föreslår att jag ska ladda hem NHL på min dator så vi kan lana. HAHA!) och sedan blir det att lägga sig ganska tidigt. Fan, jag orkar verkligen inte kliva upp 6 imorgon.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback