Kom hem för jag längtar efter dig!

Datum: 2010-06-28 Klockslag: 21:27:51

Snart är det en timme sedan jag slutade.. Micke sms:ade och sa att dom var försenade, men att han skulle skynda sig hem. Vill ha hem honom nuuu. Har något roligt & spännande att berätta! :'D
Jag har fått tillbaka huvudvärken, får ta en tablett innan jag lägger mig. Eox är det enda som hjälper mot den här huvudvärken, och bara om jag tar den innan jag sover. Dumma huvud! Men först blir det Family Guy & mys. :}

Ska upp och jobba 7-12 imorgon, sedan drar jag & Micke och solar solarium och slutligen ska jag träffa Erika. Får se vad vi hittar på, kanske går och köper en mjukglass eller så. :} Hoppas på stekande väder iallafall. Har tittat på internet och 14:00 ska det vara 25+ iallafall.


Fick världens fotosug igår & sprang ut och in med kameran, här är resultatet av en felexponerad bild som jag bara älskade.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback