Godnatt!

Datum: 2010-06-26 Klockslag: 01:34:55

Eftersom det är imorgon jag firar midsommar, så kände jag att.. då kan jag väl få känna mig lite extra fin iallafall. Så nu är jag färdig med BUSandet och ska äntligen få lägga mig i min otroligt sköna säng! ♥ Önskar att jag hade haft sällskap, men imorgon så. :} Ska upp runt 10:30 för att börja fixa något ätbart att ta med (vad?!), måla naglarna osv osv.

Nu vill jag att vi ska komma längre in på sommaren, få riktigt fint väder & så varmt vatten att den här krukan vågar sig i. Så vill jag ha hit mina bröder & min (läs världens bästa!) farbror. Hoppas fler från den sidan av släkten kommer hit i sommar, dom är ju mina absoluta favoriter. ♥ En av dom bästa sakerna med sommaren är att, oftast, så är hela familjen samlad.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback