FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN

Datum: 2010-06-10 Klockslag: 17:57:34

..FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

Nu har mamma, pappa, syster & barnen åkt hem och jag sitter ensam i lägenheten. Känner mig tom och lite grinfärdig, nu är det liksom inget mer MP07.. Eller jo, jag kommer ALLTID att vara en MP07'a. ♥ Men det kommer aldrig mer bli lektioner tillsammans med MP07 och alla våra underbara lärare. Åhhh! :(

Dagen har varit underbar, och jag har klarat av den utan tårar än så länge. Men har varit nära några gånger, bara för att jag älskar min klass och kommer sakna dem så otroligt mycket! Men nu taggar vi för fest ikväll, förfest på hemköp & sedan blir det Kramm! 

Tack för alla blommor & presenter.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback