Busy

Datum: 2010-06-09 Klockslag: 21:11:00

Här är det dött. Att finna tid för att blogga i dessa studenttider är inte att tänka på, haha.
Har varit i klocke och fixat flaket ikväll & nu städar jag för fullt. Får snart besök av Micke, Kim & Erika också. Gött med lite sällskap under städningen, och kanske lite hjälp om jag har tur? Haha. ;}

IMORGON ÄR DEN STORA DAGEN!
Tragiskt nog är jag mest.. tom och ledsen, fast såklart glad också. Men kommer sakna alla så otroligt mycket. Grät floder på skolan idag, låg krälandes på golvet och ville inte gå hem. Det säger en hel del va?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback