Bort med det gamla och in med det nya

Datum: 2010-06-16 Klockslag: 22:21:01

Idag lämnade jag in nycklarna till min älskade lägenhet, och just nu sitter jag och skriver upp fakta & nummer om olika lägenheter som jag ska maila om/ringa på. Håller tummarna!

Förstår om ni blir trötta på mitt tjat om hur otroligt kär jag är & hur mycket jag längtar efter att få bo tillsammans med Micke. Men, det kan liksom aldrig sägas nog många gånger. När jag tänker på att få komma in i en helt tom lägenhet som vi ska inreda tillsammans & göra till vårt hem så kan jag inte låta bli att få ett löjligt leende på läpparna. Att hitta någon som jag verkligen vill leva tillsammans var något jag brukade längta efter, och nu är det verklighet. Så finns det ju en till grej som gör mig extra lycklig, can't wait!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback