26 juni

Datum: 2010-06-26 Klockslag: 12:16:01

Inget vidare väder ute idag.. Men det kommer bli en asbra dag ändå. :} Sitter och målar naglarna nu och ska snart äta någon frukost, sedan ska jag åka och handla lite ätbart tills ikväll & sminka mig. Vid 15 drar jag och Elza härifrån och sedan svänger vi in i Nyland och hämtar Micke. Fan vad roligt det ska bli att få vara med klassen igen! ♥ Önskar att alla hade kunnat komma bara.. Men det kommer väl det med. Tar med mig min lilla kamera ikväll, så imorgon kommer det nog upp en drös med bilder. 

Förresten så.. TACK till den som uppfann Brun utan sol! Att vakna och vara brunare är det bästa jag vet, tänk att så lite kan göra så mycket.

Ha en bra dag! I will. ;>

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback