24+

Datum: 2010-06-24 Klockslag: 15:53:17

Sjukt fint väder idag, t.o.m när solen går i moln är det varmt. Runt 12-13 idag var det 24+ i skuggan, inte dåligt! :D Eftersom jag fortfarande känner mig lite dålig & är hemma från jobbet får jag dock hålla mig hemma. Känns nästan som om jag börjar bli lite sämre igen, hoppas verkligen på att kunna vara med i Nyland på lördag. 

Älsklingen åkte hem för en stund sedan, känns tråkigt att inte fira midsommar ihop. :c Men eftersom han inte kommer ha möjlighet att åka hem så mycket i sommar ville han passa på nu, vilket jag såklart förstår. Men lika tråkigt känns det för det. Blir alltid sådär löjligt ledsen när han åker, fast jag vet att vi kommer träffas om bara någon dag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback