1 juni

Datum: 2010-06-01 Klockslag: 19:27:02

Det fick bli middag hemma idag, i form av kotletter, klyftpotatis, tzatziki, vitlöksbaguetter & beasås. :}
Nu är älsklingen hos sig för att fixa med lite grejer, så jag ska städa ihop lite & börja packa flyttlådor. Måste försöka tänka smart när jag packar, så att vissa lådor kan stå orörda tills nästa flytt. Det blir lite enklare så. Får klistra på lappar där det står vad som finns i eller något.

(Fatta att det är första JUNI idag också.. gud vad fort tiden går.)

Senare ikväll blir det mys framför någon film. Måste komma ihåg att ta bort mitt svarta nagellack också, passar inte riktigt när jag ska fota studentbilder imorgon. Nu; städning & Coldplay.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback