Två stick i armen & ett i fingret

Datum: 2010-07-02 Klockslag: 22:47:17

Vaknade imorse och kände mig inte alls sugen på att kliva upp och gå och jobba. Väl på jobbet gör jag det jag tror varit det värsta hittills. När några timmar gått så började jag må väldigt dåligt, kände mig yr, kallsvettades & tillslut så svartnade det för ögonen med jämna mellanrum. Gick och fikade lite, och så tyckte chefen att jag skulle gå över på vårdcentralen och ta prover och sedan vila. Så jag gick dit och tog blodvärdet. Sköterskan ville sticka i fingret, inte jag. Så vi provade med vänstra armvecket, kom inte en droppe blod. Testade med högra, kom inte en endaste droppe där heller. Så det fick bli det där jäkla sticket i fingret tillslut som jag hatar så mycket. Det var ganska normalt. Sedan ville hon ta blodtrycket, vilket var alldeles för lågt. Inte konstigt att jag mått dåligt. Så nästa vecka ska jag få ta nya prover & nytt blodtryck och titta om det är något jag måste kolla upp eller om det bara var tillfälligt.

Nu ikväll så har vi varit hos syrran en sväng. :} Och snart är det dags för mig att lägga mig, jobbar delad dag imorgon. Hoppas på att jag slipper må dåligt då iallafall.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback