Nästa år så!

Datum: 2010-07-23 Klockslag: 20:04:40

Alla talar om semester. De har varit på semester, eller längtar till den kommande semestern. Jag vill också åka iväg på semester, eller åtminstonde få vara ledig & bara vara här hemma en hel vecka. Nu lovar jag mig själv att nästa sommar ska jag åka iväg på semester, i Sverige eller utomlands. Punkt slut. Trots att jag jobbade arslet av mig förra sommaren hann jag iallafall iväg till Stockholm några dagar med brudarna, den här sommaren har jag inte hunnit ett dugg. Klagar lite extra mycket just nu för att jag är på dåligt humör. Det är dock lite svårt att ligga och sura just nu, för jag har en fin pojkvän som sitter bredvid och spelar fina låtar på gitarren. Slide och Iris med Goo Goo dolls t.ex. 

Som pricken över i:et har jag riktigt, riktigt jävla ont i magen också.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback