Min lediga dag

Datum: 2010-07-01 Klockslag: 13:19:42

Nu har Micke åkt tillbaka på jobbet efter lunchen & mamma har åkt iväg på jobbet. Lite fint väder såhär på min lediga dag hade ju inte varit fel, men jag får väl vara nöjd över att vara ledig ändå.
Sitter just nu och njuter av Kents nya album, underbart. ♥ Hela jag fylls av välbehag när jag tänker på att jag snart kommer att stå & lyssna på dem, live.

Nu när jag har några timmar för mig själv ska jag ta på mig springskorna och ta en promenad med hundarna, med Kent i öronen. :} Ska ta mig en macka först bara, och lägga över musik & ladda Ipoden en stund.
Ikväll tror jag att vi åker till syrran och hälsar på lite, var evigheter sedan jag träffade barnen känns det som. Så ska vi gå & kolla på gymmet också, snart ska fläsket brinna. ;> Haha!


Tjejen med rynkor i pannan, hah.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback