Kan klockan bli 21?

Datum: 2010-07-08 Klockslag: 19:46:38

Har alldeles nyss klivit upp, behövde verkligen sova någon timme nu efter jobbet. Har gått runt som en zombie hela dagen, vid 2 inatt for jag omkring med flugsmällan innne på rummet. Höll på att bli tokig på alla jävla myggor som lät, men lyckades tillslut få död på alla. Älsklingen jobbar 16-21, så nu är jag hemskt uttråkad. Vi som hade tänkt träna ikväll, eftersom vi trodde att han jobbade 7-16..

Haha Micke är så söt, han har laddat ner Sims 3 åt mig, så hade han suttit och spelat idag. Fick ett sms när jag var på jobbet "Haha fan vad kul sims 3 va när man inte fuska :D puss p.s du är gravid" då har han gjort oss. Så nu när jag vaknade satt han på min säng och tittade på mig (han var hemma en snabbis), och innan han gick sa han att det blivit en pojke som hette Neo. Gulle! (Ett namn jag gillar jättemycket, som han kopplar med någon.. konstig.)



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback