Jag har aldrig varit någon morgonmänniska

Datum: 2010-07-17 Klockslag: 06:41:23

Klockan är 06:37, jag har just ätit frukost medans alla andra i min familj fortfarande sover. Fyfan, tänk om jag också kunde få lägga mig och somna om nu.. Men nej, jag ska iväg och jobba ett 8 h arbetspass. I det här fina vädret dessutom(!), solen skiner redan. Men när jag kommer hem så får jag lägga mig ute i solen ett tag, sedan ska jag bannemig lägga mig och sova en stund.

Igårkväll satt vi ute på altanen och åt grillat & spelade spel. Hur mysigt som helst! Var faktiskt första gången för i år som vi åt utomhus också, lite väl sent men, ändå. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback