I wish I could turn back time

Datum: 2010-07-10 Klockslag: 14:00:58

Gud så skönt det var att få sova ut idag! Har hittills varit och handlat med mamma, och nu på eftermiddagen tänkte jag plocka ihop på rummet & bädda rent. Hoppas på att det ska bli sol senare också så jag får ligga ute lite. :} Blev inte så att Lars kom idag, utan han kommer imorgon istället. Ska bli skitroligt! Hoppas fortfarande att Jonas ska kunna ta sig hem på något vis..

Igårkväll när vi satt och tittade på film ringde Kim, så han & Micke pratade en stund. Började tänka på hur mycket jag saknar MP07 & blev tårögd. Saknar söta, lilla Angelicas utbrott när hon skär parspatouer (stavning?), Kims överdrivna gladhet & energi, alla Sofias konstigheter, Amandas negerskämt, Josefins skratt, Micke Fälldins dåliga skämt.. Och så himla mycket mer. Jag saknar allt - och alla!











kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback