För er som inte har något vettigare för er

Datum: 2010-07-16 Klockslag: 15:52:20

Loggar in, kollar kommentarer & ser något så jävla löjligt..

"fin skåra" har någon kommenterat på en av bilderna på mig & Micke bakifrån, så för dig som inte har något bättre för dig än att lägga in onödiga kommentarer i min blogg: min skåra syns inte för fem öre. Men det var ju gulligt av dig att anta att den gör det, bara för att få ha något att klaga på. Det roligaste är ju när man känner att man har ett hum om vilka de som kommenterar sådär är också. Och, skulle jag bli ledsen av den där kommentaren eller? Så jävla löjligt.

Iallafall, har jobbat 7-15 idag. Gick på torget med mamma & Erika och åt thaimat till lunch, och på eftermiddagen tog vi med oss några boende och gick på marknaden igen. Ikväll blir det grillning & så kanske vi spelar något spel.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback