En av sommarens härligaste dagar hittills!

Datum: 2010-07-15 Klockslag: 17:58:52

Dagen började med att jag klev upp strax före 10, åt frukost, gjorde mig iordning och gick sedan ner på barnens dag med mamma, Lars, Anna, Daniel, Kevin, Felicia och Nathalie. :} Var där nere och gjorde lite allt möjligt, och sedan åkte vi hem och åt lunch för att sedan åka vidare till utebadet. Så där har vi varit fram tills nu nästan. Badade lite, åt glass & låg mest och stekte. Har varit hur härligt som helst! Det enda negativa var att det här var en av de två lediga dagarna jag och Micke har tillsammans, och han inte var här. :( Han åkte hem till sina föräldrar istället, vilket jag förstår att han ville. Men, tråkigt för mig.

Har tagit över 100 foton, men här kommer några..





Nu är det dags för middag, lägger nog in fler bilder senare..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback