Det bara blev som det blev

Datum: 2010-07-29 Klockslag: 18:51:31

Satt ute på altanen och åt grillat till middag, hur mysigt som helst. Bortsett från alla tusentals humlor & en geting. Älsklingen är på fotbollsträning nu, så jag tänkte passa på att städa rummet. :} Han som plockat ihop här de två senaste gångerna, så nu är det min tur. Sedan blir det film & mys.
Blir på så bra humör av att tänka på att jag är ledig i hela TRE dagar & att min nästa lön kommer bli så fet. YAY!
Men nu blir det städning, som sagt! Såklart till En plats i solen.

Ibland blir man ju förvånad över hur lite vissa människor faktiskt har innanför pannbenet.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback