Ännu en trevlig kväll på schemat!

Datum: 2010-07-31 Klockslag: 11:53:53

Började morgonen med att lägga bud på några ringar på tradera, och nu sitter jag och rensar lite kläder som ska läggas upp där någon dag framöver. Lika bra att få bort & tjäna lite pengar på all skit man har liggandes som aldrig kommer användas igen ändå.

Hade det trevligt igår iallafall. :} Ikväll ska vi troligtvis basta & dricka lite, och så vet jag inte om det kanske blev att äta någon middag tillsammans? Det återstår att se. Just det, min farbro ringde för en stund sedan och sa att på måndag kommer han. :} Synd att jag jobbar 13-21 då, men dagarna efteråt har jag bara 5h turer som tur är. Så det blir bra. Nu ska jag klä på mig & göra frukost. Tar nog på mig mina nya vita shorts jag är helt kär i, så sköna!

Såg ni förresten vad jag hade gjort mig till igår när jag städat? T.o.m gått ut i trädgården och plockat lite blommor. ;}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback