30 juli

Datum: 2010-07-30 Klockslag: 11:39:22

Vaknar trött, men på strålande humör. Klev upp, bäddade sängen (händer inte ofta!) och gjorde frukost. Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem på lunch så jag får pussa lite på honom. Sedan ska jag fortsätta städa rummet och ta en långpromenad om vädret tillåter. Lite extra glad för att min farbro sa idag att han kommer hit snart. Yay! Dock inte idag, men om någon/några dagar.

Har lite shoppingångest, vet inte om jag ska beställa ett par Marbleklackar eller inte.. Känns som om jag inte borde beställa saker hela tiden, men hur kan man låta bli? :c 



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback