28 juli

Datum: 2010-07-28 Klockslag: 14:46:27

Tar en paus från solandet, svettas som en gris. Haha! Ska ligga ute en stund till, ta en dusch & äta lite mat innan jag sticker iväg på jobbet. Tror jag tar cykeln idag då det är så fint väder. :} Räknade ihop att jag har nio eller tio arbetspass kvar, varav fem är 5 timmars turer. Härligt!

Hoppas vädret blir såhär i helgen också, och att min (världens bästa dessutom) farbro kommer hit. :} Huvudsaken han kommer, men i helgen hade inte varit helt fel när jag är ledig. Min tröja från Gina kom idag också, den uppfyllde mina förväntningar. :}

Väldigt luddigt inlägg..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback