27 juli

Datum: 2010-07-27 Klockslag: 11:38:55

Igår var min & älsklingens ANDRA lediga dag tillsammans den här månaden. Hade sovmorgon och myste, gjorde lite ärenden och sedan åkte vi till Strömsund med mina föräldrar. Åt på Annexet(?) och handlade lite, för mig blev det ett par shorts (i tyg, som jag letat efter aslänge men aldrig tyckt suttit bra) och ännu en randig tröja, love it! Så avslutade vi kvällen med massa prat & mys framför en film.

Idag är det jobb 13-21 som gäller, förstår inte nu i efterhand vafan jag tog så många såna turer för? Asdryga är dom. Och nu sitter jag och tittar på hotell inför helgen, blir ju nämligen Storsjöyran & Kent. ♥ Snuskigt dyrt med hotell, 1730 kr för en natt bara.. Och det är dessutom det enda som finns. Ja, vi får väl se hur det blir med det.

Klickade hem den här godingen igårkväll, och den har redan skickats! Älskar snabba leveranser.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback