23 juli,

Datum: 2010-07-23 Klockslag: 11:55:52

Fick ett samtal från bemmaningsenheten imorse, som fan heller att jag skulle gå in och jobba på min lediga dag. :} Inte en gång till.

Har varit vaken en stund, hunnit tvätta håret & sitta här. :} Väntar på att älsklingen ska komma hem på lunch, sedan ska jag gå på Sockerbagarn och fika med mamma, syrran & barnen. Trevligt värre! :}

Insåg just att jag antagligen aldrig kommer tycka att krogen är så kul som vad den var med MP07. Att dansa med er var verkligen.. awesome! ♥ Ringen med Peter Siepen säger väl en hel del? Vi är grymma helt enkelt. Eller var. :'{

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback