13 juli,

Datum: 2010-07-13 Klockslag: 18:19:58

Oj, jag minns inte när det senast var ett sånt här långt avbrott i bloggen? Haha.
Har helt enkelt fullt upp hela tiden, när jag inte jobbar vill jag göra annat än att sitta här. 
Var i Sollefteå idag efter jag slutat jobba, skrev in mig på AF och köpte några smågrejer jag behövde.. Skönt med regn idag förresten, sval luft var efterlängtat! Fast imorgon och på torsdag får det gärna bli stekhett för min del. :}

Ikväll kanske det blir att spela spel med familjen, både Lars och min faster med man är ju här. Och imorgon ska vi åka iväg på marknad i Junsele. :}

Har sedan en tid tillbaka känt att jag klarar mig ganska bra utan löshår, och nu har jag börjat älska mitt självfall. Håret är alldeles lagomt vågigt/lockigt. Love it! :}




kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback