There's a fire inside this heart and a riot about to explode into flames

Datum: 2010-01-31 Klockslag: 12:22:21

Jag glömmer liksom bort att vi ska åka och se 30 Seconds to mars, älskling & jag. 

Sedan jag klev upp har jag hunnit fota lite mer, hann ju bli så himla mörkt igår. Har fotat "gammal" nu, men "ett rum" då? Det står verkligen still i mitt huvud, har inga som helst idéer, eller de jag har tycker jag inte är tillräckligt bra helt enkelt. Tror att skolan kväver mig snart, har alldeles för mycket att göra. Känns som det blivit ett återkommande gnäll om skolan här i bloggen, men hur kan man låta bli om man är så less att man egentligen bara vill ge upp? :{ Men nog om det. Ska fräscha till mig lite & sedan åka till syster och träffa barnen. Var jättelänge sedan jag träffade minstingen, hon har lyckats sova de tre senaste gångerna. 

Nu; smink & frukost, sedan måste jag sätta mig och planera in veckan i min almanacka.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback