Ta mig långt härifrån

Datum: 2010-01-11 Klockslag: 14:14:58

Känns som om hur många som helst är i Thailand just nu, eller snart ska dit. JAG VILL OCKSÅ! ;_; Paradiset på jorden. Är så trött på kalla & mörka Sverige nu, ta mig till värmen! Men nästa vinter är det jag som drar dit, sådetså! Får väl längta till utlandsresan som lär bli av i vår eller sommar, och nöja mig med det så länge.

Att få gå runt i short & t-shirt och känna sanden mellan tårna vore helt underbart. Istället får man gå och höra snön knarra under fötterna, eller halka runt på ett par hala uggs. Hör ni hur bitter jag låter? Jag lovar att det känns.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback