Söndag

Datum: 2010-01-17 Klockslag: 16:02:12

Har nästan nyss klivit upp (fastän jag vaknade före 13:00) och ska alldeles strax ta en dusch, diska & laga lite mat. Blir någon billigare mat idag, haha. Får ångest när jag tänker på pengar, vart tar dom vägen? ._.

Kvällen tillbringas på Hällgumsgatan hos Micke & André, så får man ju inte missa Johan Falk filmen som börjar 21:00 heller! :D Vapenbröder om jag inte minns helt fel? Nej nu ska jag skynda mig lite. Ser fram emot en uppfriskande promenad med musik i öronen, bara jag slipper någon läskig typ som stannar och tittar på mig hela tiden. ;_; Sist jag gick till Micke var det någon idiot som betedde sig läskigt som fan, fick gå fort som fan och titta bak varannan sekund. Inte kul. :(

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback