Sometimes I stare at you while you are sleeping

Datum: 2010-01-26 Klockslag: 16:05:50

Tisdag. Feber, illamående & huvudvärk.

Har just kommit hem efter att ha varit på Kramm och bokat studentfester med Elina och Micke. Känner peppen! :D Eller, inte just nu pga mitt extrema illamående. En av mina största skräcker - att spy, gör mig livrädd just nu. Borde försöka få i mig vatten och något ätbart och sedan lägga mig och sova. Bebisen som smittat mig, hah. :c Ska sova själv inatt också, for the first time. Extra tråkigt & jobbigt när man dessutom är sjuk. Skulle tro att jag har en rejäl mensvärk på g också, idag är inte min dag helt enkelt.

[Gjorde förresten religionsprovet och fick G, en sak ur världen!]

Jag har iallafall världens mest underbara pojkvän, ingen får mig att le som du gör. ♥ Alltid något att trösta sig med. ;'} Nu ska jag ringa och beklaga mig för mamma..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback