Snöstorm?

Datum: 2010-01-27 Klockslag: 14:33:44

Hur mycket kan jag egentligen sova? Vaknade 12:30 igår, somnade vid 17:30 och sov till 21:30. Så inatt somnade jag vid kanske.. 01:30-02:00 och sov till 13:00 idag. Jag är ju sjuk, men ändå. Tycker inte det känns mänskligt att sova mycket, haha!

Har suttit och läst bloggar nu på "morgonen", och läst om snöstormar osv. När jag gick och vickade upp persiennen och tittade ut genom fönstret förstog jag vad alla pratade om. Jäklar vad det snöar alltså! ;o
Funderar på att kanske fixa någon sorts frukost/lunch, fast är varken hungrig eller sugen egentligen. Kanske struntar i det och väntar till middagen istället. Och nu ska jag börja mitt nya, ekonomiska liv. Från och med nu ska jag använda mig av kuvert, 4 st/månad. Har nämligen fått inackordering & lön idag, så nu slipper jag leva som en fattiglapp. ;'D Fast ska verkligen försöka hålla i pengarna nu.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback