Otränad?

Datum: 2010-01-19 Klockslag: 11:17:38

Body pumpen var lite av en succé, kan ju säga att jag känner av den idag. Mer och mer för varje timme som går faktiskt. Vi skrev upp oss på 2 gånger/vecka, så nu ska det bli någon ordning på den här kroppen som degat ihop sig riktigt rejält. Tror aldrig jag känt att träning tagit så mycket, tillslut så skakade hela min kropp - och då överdriver jag inte ens. Jag var så slut att när vi tränade armarna så skakade mina ben fortfarande. Tror verkligen att det passar mig att träna i grupp sådär, blir mycket mer peppad då. Ska även fixa så jag har motionsidrott & mediekommunikation b istället för dans, så då blir det ännu mer träning. Den kommer att bestå av att vara i motionsrummet och simma.

Ikväll ska vi gå och sola, och imorgon åker en blekning & löshåret i igen. Can't wait! Har haft uppsatt hår i stort sett varje dag sedan jag tog ur det, ska bli skönt med låångt utsläppt hår igen! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback