Nytt år & nya möjligheter

Datum: 2010-01-03 Klockslag: 22:38:44

Jag kom just på en sak - jäklar vilket händelserikt år det här kommer bli!
Först och främst studenten, och sedan allt som kommer där till. Börjar få lite ångestfyllda "vad ska jag göra sedan"-tankar.. Livet kommer verkligen bli annorlunda i år. Men nej, orkar inte slösa energi på såna tankar just nu. :] 

Har haft en riktig slappdag idag, som de flesta andra dagar men, ändå. Har varit lite problem & sura miner, men nu är allt bra igen. Micke har fixat lite nya grejer till min dator och håller på att snabba upp den lite, mycket behövligt. Har numera Google Chrome istället för IE, så nu ser min blogg helt fucked up ut. Får lov att ändra det senare, den orken har inte infunnit sig än (och har inte gjort det på väldigt länge). Passar på att sitta här nu medans Micke sitter på golvet och spelar gitarr, just nu är det en Muse låt som gäller.

Hade en väldigt behövlig pratstund med Sulle ikväll också, så skönt att få prata av sig om allt och inget. Min låtsassyster! ♥ (Vill påstå att hon utvecklats till det efter ett helt liv tillsammans.)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback