Jorden vs Pandora, hah!

Datum: 2010-01-16 Klockslag: 00:15:45


Var ju som sagt och såg på Avatar med Micke ikväll. Gud vilken otroligt bra och framförallt mäktig film, tror aldrig en film fått mig att rysa så mycket, någonsin. I början var jag inte så imponerad, men allt eftersom filmen gick började jag tycka om den mer och mer. Vi gick därifrån med väldigt nöjda ansiktsutryck iallafall. :} Får väl se om man vaknar upp i en grå värld imorgon, haha. De som läst om de självmordsbenägna fansen i Aftonbladet förstår vad jag menar. Patetiskt tycker jag..

Såg att de fått in Ugg's på Nelly för 199:- så jag ska skynda mig och klicka hem ett par 36:or imorgon. De jag har nu är ju så himla stora, stora 37:or liksom. >< Får se om jag klickar hem något mer, om jag känner mig själv rätt så blir det nog så. (a) Nu ska jag ägna mig åt snyggingen som ligger i andra sidan av rummet.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback