It's on your face, is it on your mind

Datum: 2010-01-19 Klockslag: 16:13:01

Projektarbete, läxor, prov.. Högen bara växer och jag orkar aldrig göra en ansträngning för att försöka få den mindre. Har aldrig någonsin varit såhär skolless förut, ibland känns det som om man bara vill ge upp, att man inte orkar mer. Men man får försöka tänka att det är den sista terminen nu, bara att bita ihop & göra sitt bästa. Förstår inte de som verkligen lägger manken till och jobbar stenhårt under hela sin skoltid.. Vart hämtar man den orken? Helt sick, och ändå är jag en av de lyckligt lottade som har det lätt för sig.

Har iallafall kommit på ett tema till projektarbetet nu, och fixat tid för att ha seminarium i kristendomen, eftersom jag missade det provet (läs skolkade pga jag inte pluggat) innan jul. Och den nya uppgiften vi fick på religionen idag ska jag faktiskt börja ta tag i, idag. 

Innan jag kan lägga ner huvudet på kudden ikväll med gott samvete ska jag ha; solat, börjat på religionsuppgiften & städat lite. Och om det finns någon ledig tvättid så ska jag försöka hinna med det också, eller så får det vänta till imorgon.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback