It defines the meaning of their life

Datum: 2010-01-25 Klockslag: 13:57:48

Jag är påväg upp igen. Att känna att jag faktiskt orkar engagera mig åt pluggande är en härlig känsla, som jag inte känt på väldigt länge. För jag vill orka, jag måste orka. Idag hade jag tänkt ta tag i en del av engelskan, och även träna mer till religionsprovet. :} Men nu närmast tänkte jag ta mig en liten tupplur så jag är pigg tills Body Pumpen ikväll, och efter det laga någon middag.

Micke gick nyss härifrån, och jag saknar honom redan. Igårkväll när vi varit ifrån varandra i några timmar saknade jag honom så mycket att det gjorde ont i magen. Kan man vara såhär kär? ♥ Vaknade inatt av att han väckte mig och var helt hysterisk och frågade "visst vill du vara tillsammans med mig?!" och efter jag svarat somnade han om. Han hade drömt en mardröm om att jag knarkade och var otrogen, stackars bebi. 

Dagens måsten;

* Plugga Engelska B
* Läsa på till Religionsprovet
* Body Pump 20:00

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback