Here we come

Datum: 2010-01-09 Klockslag: 00:56:47

Nu är det klart - sportlovet spenderas i Stockholm med Micke. :'D (Och Kim & Mischa mer eller mindre.) Pratade med Lars om ifall det var lugnt att vi bodde där, vilket det var. Så nu kollar jag på lite biljetter som ska beställas imorgon. Jag känner peppen! Lär bli en sjukt bra vecka, can't wait! Så som jag saknat storstaden! ♥

Tog 14:50 bussen hem till Ramsele efter skolan. Så kvällen har spenderats hos Martin med honom, Erika, Lydia, Elina & Dea. :] Vi såg på Let's Dance & sedan på The ugly truth. Och just nu har jag tryckt i mig två hemmagjorda bullar - sååå gott! Hade egentligen tänkt vara ifrån alla godsaker, men bullarna kunde jag inte motstå. Är ju trots allt helg, och då har vi sagt att vi får äta onyttigt en eller ibland två dagar. Och jag stog faktiskt emot chips & dricka tidigare ikväll, duktigt av mig. Nej, nu blir det internetbanken för att se hur det står till med ekonomin. Hoppas jag slipper bli besviken. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback