Hemuppgift - etik och moral

Datum: 2010-01-19 Klockslag: 18:33:53

Har redan börjat på religionsuppgiften som ska vara inlämnad v.6, feels good! Vi fick ett x antal olika ämnen att välja bland, och jag valde (inte så otippat) abort. Svårt ämne som det finns väldigt mycket att säga om, så det passade ganska bra. 

Är nyduschad och insmörjd i Wild cherry body butter från The Body Shop. Luktar helt underbart gott! ;'} Lite skillnad motför att lukta solarium, hah. Solade bara 8 minuter idag, dels för att det var första gången på vääldigt länge som jag solade och för att en 20-lapp var det enda jag ägde. Vilket fattigt och eländigt liv jag har! ;D Ska skriva lite mer på uppgiften nu, sedan plocka ihop en gnutta och sedan pinna iväg till Micke. Imorgon ska bli en aktiv dag, jag ska städa & tvätta. Och om jag är på riktigt bra humör kanske jag t.o.m orkar plugga lite då också? We'll see.

Har f.ö blivit förälskad på nytt i Funeral for a friend, särskilt history. ♥ Finns det något lättare sätt att bli glad än att lyssna på bra musik? Don't think so.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback