Happy birthday to me!

Datum: 2010-01-21 Klockslag: 10:13:11

Nitton gamla år, haha. :( Fick iallafall vakna brevid världens bästa och äta en riktigt god frukost. :] <3 Brämhults nypressade apelsinjuice, Kellogs flingor med jordgubbar & mörk choklad och rostade mackor med marmelad. :D

Nu sitter jag i datasalen med Elina, Jossan & Josefine. Elina spelar Per Gessle - Tycker om när du tar på mig för mig eftersom jag fyller år. Nu spelas Beatles - Birthday istället, på Jossans kommando. Vi får "ringa in" och önska låtar, haha!
Får se vad dagen har att bjuda på, kommer iallafall ha sällskap av Micke & Elina. Awesome! :D

kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! :D

2010-01-21 @ 21:26:37



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback