BODYPUMP

Datum: 2010-01-14 Klockslag: 13:58:13



På måndag tänkte jag & Elina gå och prova på Bodypump och se om det är något för oss, första gången är gratis. :} Tror det kostar runt 800 kr/termin, så jag hoppas det är något jag fastnar för. Att tappa några kilon och bli hälsosammare än ju inget man tackar nej till, särskilt inte om det är roligt också. Tror faktiskt att det kan vara något för mig!

BODYPUMP är

  • de bästa och mest effektiva styrketräningsövningarna till glad och medryckande musik,
  • välutbildade och inspirerande instruktörer
  • gruppkänsla och glädje

 

- allt för att hjälpa dig att nå dina träningsmål !

Under en timme tränar du kroppens alla större muskel-grupper som rygg, bröst, ben, axlar, armar och mage. Du använder en skivstång och avgör själv hur tunga vikter du vill ha. Möjligheten att anpassa träningen efter din egen förmåga gör att du kan träna BODYPUMP oavsett träningserfarenhet.

 

Fördelar med BODYPUMP-träning

Fysiskt/mentalt

  • Förbättrad muskelstryrka.
  • Ökad energiförbrukning och en starkare och mer vältränad kropp.
  • Ödad hållfasthet i senor, ligament och skelett.
  • Sänkt stressnivå och förbättrad allmän hälsa.

 

Kunskap/färdighet

  • Förbättrad teknik i de vanligaste styrketräningsövningarna.
  • Förbättrad hållning och lyftteknik.
  • Ökad kroppsmedvetenhet och kroppskontroll.

 

Kvalitetssäkring och programmets unika utformning har gjort BODYPUMP till världens säkraste och roligaste program i grupp.


kommentarer
Postat av: lydia

Det är grymt roligt! :) Känns verkligen att man tränat efteråt!

2010-01-14 @ 18:47:48
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback