Back to school

Datum: 2010-01-11 Klockslag: 13:31:29

Måndag idag - och skola! Känns väl sådär, orken har absolut inte infunnit sig. Men, kommer den ens att göra det? Väldigt tveksamt faktiskt. Men tänker ändå försöka göra mitt bästa och plugga ganska bra nu den sista terminen, så därför är det kanske dags att ta tag i den stora högen med grejer jag har kvar från höstterminen. SUCK! -.-

Idag ska jag skriva min projektplan & ringa bemanningsenheten och be dem ändra mitt nummer, annars blir det svårt för mig att få några jobb framöver. (Satt f.ö och la till min tillgänglighet någon månad framöver igårkväll, skönt att få något bortgjort iallafall.) Sedan blir det matlagning och efter det ska jag gå upp till Micke, röra på fläsket lite!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback