Torsdag

Datum: 2010-02-11 Klockslag: 11:07:20

Både bra och dålig morgon. Dåliga nyheter till mig själv har jag fått, men jag gläds åt någon annan. :] (Det är inte samma sak det gäller, just so you know.)

Har gjort energiprovet nu, IG eller G? Vet faktiskt inte. Hoppas på det sistnämnda.
Har bara idrott nu sedan, som jag inte ska vara med på pga jag varit halvsjuk, men tror jag ska försöka vara med på Body Pumpen ikväll ändå. :) Efter idrotten ska jag hem och tvätta och pussa sönder Micke, träffade honom knappt något alls igår. Saaakna! ♥ Vaknade av att jag fått ett sjukt gulligt sms också.. ;')
Tog en fet halsduk & skinnjackan idag, den har saknats! ♥
Gillar mitt inteblåsaellerborstahåretefterattmantvättatdet-hår också. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback