Tisdag

Datum: 2010-02-16 Klockslag: 16:13:09

Relativt bra dag. Fick tillbaka religionsuppgiften också, VG- vilket var helt okej. Konstigt nog blir jag alltid besviken när jag får tillbaka något och inte ser ett MVG, fast att jag inte kunnat förvänta mig det då jag näst intill slarvat ihop något. Nästa gång jag får en skrivuppgift ska jag fasen anstränga mig, så jag får se det där MVG:et jag vill se.
Men något som jag är så otroligt glad över är att jag av okänd anledning fått tillbaka energin till skolan! (Hoppas att jag inte känner så just nu bara.) Men jag känner att jag faktiskt orkar sätta mig och läsa på till prov och försöka mig ikapp, bocka av en sak i taget. 

Har klyftpotatis i ugnen nu, ska äta det och quornfilé, sallad, beasås & vitlökssmör. Mumma! :'D Sedan ska jag nog plocka ihop lite, så det inte är stökigt snart igen, och sedan plugga lite. Om min jäkla huvudvärk bara kunde försvinna.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback